Svar på fråga

amanda f om Nu är vi framme!:
blir det inte väldigt tungt släp att dra två stora hästar, eller har du kanske tagit körkort för tyngre last? :) eller hur man nu säger, men du förstår hoppas jag!



Svar: Jo det blir för tungt, men vi gjorde såhär att vi körde hästarna i varsin transport till Köpmanholmen, där lastade vi av Bruno och ställde in honom i samma släp som Bosse, och sedan körde vi på släpet på båten, kopplade loss bilen.
Sedan när vi kom fram tog vi en annan bil och körde av släpet, lastade ur hästarna och red hem till deras gård.
Dom stod alltså bara tillsammans på båten för att hålla varandra sällskap, och att det är billigare att ta ut ett släp än två :)

Hoppas det svaret duger!
Dock ska jag i framtiden (när jag får råd) ta E-körkort så jag får dra tungt släp!

Kommentarer
Postat av: henny

haha, jag vet faktiskt inte. har bara inte blivit så eller så är jag väl lite feg att börja blogga ;)

2011-07-19 @ 22:48:25
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0