Nu är vi framme!

Då var vi på Ulvön och har funnits oss tillrätta!
Hästarna går ute i hagen och äter av det minst 140cm höga gräset och njuter av livet i regnet. Rätt skönt utan insekter tycker dom nog.
Vi har precis varit ute och fixat vattnet åt dom och ska snart ut och fixa strömmen, men först ska vi vila lite ;)

Jag sov tre timmar i natt, klev upp strax efter 6 och sen har det varit full fart.
Resan gick iaf toppen!
Vi spännde fast transporten med spännband över delen framtill, 2st där och ett baktill, klossar runt däcken och sedan stog dom där!

Bosse var dock sjukt uttråkad efter ca 20min och började banka, så jag fick leka dagisfröken och hålla reda på honom.
Så fort jag sa åt honom vände han bort huvudet och stirrade in i väggen.

Tills när dom ska åka hem så ska Bosse iaf få stå på den sidan närmast dörren så han kan kika ur, för nu knövlade han sig in under Bruno som samtidigt stod och åt och hade noll intresse av att titta ut.
Himla sött var det iaf, men blev sur på Bosse när han bråkade med Bruno... 

Väldigt segt internet men ska försöka bjuda på nån bild varje dag iaf, även om det tar ca 5min per bild ;)

Redo för avfärd!
Vi satt där Lollo sitter på bilden och även lilla Junior var med (i kattburen)


Och en bild på Bosses lösning hur han skulle få titta ut...

Kommentarer
Postat av: henny

sv; haha jag har ingen aning :o men jag vet att hon fotade lördag och söndag iaf :)

2011-07-19 @ 10:45:11
URL: http://vwestin.blogg.se/
Postat av: amanda f

blir det inte väldigt tungt släp att dra två stora hästar, eller har du kanske tagit körkort för tyngre last? :) eller hur man nu säger, men du förstår hoppas jag!

2011-07-19 @ 16:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0