Ni bestämmer!

Jag kommer allvarligt talat skratta ihjäl mig om jag ska ha det svarta settet med Bosse huva på tävlingen, iofs är det hemma tävling, så på så sätt skulle det vara skoj ;)

Men vi säger såhär - NI avgör!
Dock tror jag inte jag kommer ha det i 110, då det är stilhoppning, då får det bli något annat :)

Hos Divan ligger just nu det vita schabraket och den svarta huvan på första plats - ni får bestämma där också!
Kommer bli himla roligt!

Rösta HÄR!


Kvällen har däremot spenderats största dels med Britta, men även Julia och Sandra.
Hade himla trevligt, och det finns inget roligare än när man blir så övertrött att man fnissar som en 10-åring :)

Nu ska jag nog dock gå och lägga mig och försöka somna innan klockan fyra, det vore ju trevligt för en gångs skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0