Tävlingsoutfits

Gaaah, kan inte bestämma mig vad jag ska ha för outfit till helgen, varken till Divan eller Bosse.
Det här är dom jag har att välja mellan;


Grått Equiline schabrak+huva


Marinblått Mark Todd schabrak+showmaster huva


Svart showmaster schabrak+huva


Vitt Jacson schabrak+svart Tattini huva


Grått Eskadronschabrak - har ingen huva till :(


Marinblått Mias schabrak+Equiline huva


Helsvart schabrak+Tattini huva 

Vad tycker ni?
En outfit för Divan och en (eller två) till Bosse.
Önskar jag hade en brun/beige till Divan, men äger inget sånt alls..



Vilken outfit ska jag ha på Bosse







Free online poll


Vilken outfit ska jag ha på Divan?







Free polls

Kommentarer
Postat av: Ida Andersson

såklart det blåa Mark Todd schabraket, för det var väl de du fick av mig och prinsen ;P

2011-07-05 @ 20:22:52
Postat av: =)

SUPER BLOGG!!

2011-07-07 @ 22:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0