Tillbaka i Vännäs

Då är jag ytterligare tillbaka i Vännäs då.
Hoppas verkligen att den här vistelsen blir trevligare än dom andra gångerna jag har varit här.

I juni när jag var här för att tävla, gick bilen sönder precis när jag körde in på stallplanen.
Jag flög av i 120 på tredje hindret och när jag precis skulle åka hem så puttade Bosse ner min iphone i golvet.

När jag sedan var här för att hjälpa Maria med dressyren i början av juli så tog bankomatet mitt kort första dagen jag var här.

Och ikväll så gick sängen sönder när jag satte mig på den (dock är den trasig sen innan så den faller isär lite då och då, men ändå) så det känns som det här kommer bli en intressant vecka...



Skrattar varje gång jag ser det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0