Svar på fråga

vicky om Såhär tidigt...:
Vart ska du flytta då? :o

Svar: Jag ska flytta till Umeå för att plugga. Har kommit in på medieproducent och fått boende på Mariehem!
Flyttar nog den 2 september och börjar skolan den 5:e, så vore skönt att ha kommit på plats lite innan :)


Mitt boende
Har dock läst att köket är i dåligt skick och allrummet vi väldigt dåligt skick haha


Förresten så är det dålig uppdatering för att jag jobbar den här veckan, just nu blöder mina ögon efter all post som jag sitter och har gått igenom hela dagen.
Första dagen efter semestern och ALL post, dimper ju ner nu woho!

Ikväll ska jag dock ut till Cape och rida två små pållar! Mer om det senare :)

Kommentarer
Postat av: Lamia / Hästblogg

Sv: Haha tsss, jag är inte liten, det är han som är stor ;)

2011-08-08 @ 17:50:15
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: vicky

Tråkigt att bo ensam?

2011-08-09 @ 16:06:48
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0