Såhär tidigt...

Har jag inte gått och lagt mig på länge.
Imorgon ska jag faktiskt upp och jobba!
En hel vecka är det tänkt, är dock inte helt säker på hur slutet av veckan ser ut.
Kanske en resa, kanske inte.

Ikväll har jag umgått med Emma, Martin och Patrik, känner att jag passar på att umgås med folk så mycket jag bara kan nu, trots att jag inte ska flytta långt.
Har väl kommit in i en liten period då jag inte vill vara ensam, utan hela tiden göra något, kan nog ha med flytten att göra, att man inte riktigt inser att det är på riktigt ännu.

Vissa dagar längtar jag ihjäl mig efter att få flytta och bo själv, och andra dagar vill jag bara skita i allt och stanna i Övik.
Idag är en sån dag jag bara vill stanna.

Kommentarer
Postat av: vicky

Vart ska du flytta då? :o

2011-08-08 @ 13:01:27
URL: http://vwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0