Mitt stall

Kanske finns någon nyfiken där ute, men här kommer lite bilder på hur "mitt" stall ser ut på Solänget, både jag och hästarna trivs jättebra, och hade jag fått ändra något så hade jag velat ha ett fungerande avlopp, en tvättmaskin och ett torkrum, då hade det varit komplett!
 
 
Stallgången med 5 boxar och 2 uppbindningsplatser
 

Varje häst har en egen låda där borstar, lindor och annat personligt för hästen förvaras
 

Bosses box. Alla boxar har slowfeeding nät, krubba, vattenhink, vattenkopp och saltsten
 
Trappen upp till lon med bl.a höförvaring och lite annat, samt fikarum
 

Under trappen finn sel/sadelkammaren, den får ni se en annan gång. På anslagstavlan står
hästarnas schema för veckan, samt viktiga saker som hovslagartider m.m
 

Fikarummet med kyl, micro, diskho, soffa och lite annat
 
Samt bord, och balkong.
 
Vad tycker ni om stallet?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0