I'm back

Tjolahopp tjolahej!
Nu ser det äntligen lite annorlunda ut här, en ganska så ful design, men den ljuger inte så mycket om saningen som den förra gjorde, för det första är det ju två hästar med i bilden nu för tiden och för det andra så heter Maria inte Nordin utan Lindgren i efternamn. Det enda som stämde var egentligen att vi är syskon, men det kan ju inte heller ändras...

Jag tänkte iaf ge det här med bloggandet ytterligaren en chans, för det har skett lite ändringar i stallet vilket gör att jag nu har mer tid. Från 6 häst = överfullt stall, till 4 hästar, gör att det helt plötsligt finns lite tid över.
Det som har hänt är att i måndags körde jag Manfred till träning hos Björn Karlsson, han ska få en chans att se om han kan få lite fart på honom nu när han äntligen är friskförklarad, vi hade en liten behandling där på framknäna, men det är borta nu, så får hoppas han håller ihop!
Sedan har även Allsvakker flyttat hem till Utby, vilket gör att Fiona fick äntligen flytta in i mitt stall och jag fick dessutom en tom box över.

Fiona har bott i stall 19 vilket är Hästhotellet, där Sammy bodde när han var här nere, vilket gör att det blir en hel del springande emellan, och trots trevlig grannar i det stallet så är det skönt att ha alla hästar samlade i ett och samma stall.

Nog svammel om det, ska väl försöka uppdatera er här lite eftersom, har lite små idéer om vad jag vill skriva om, men annars ska jag försöka ha vanligt ploj med info om hästarna helt enkelt!

Och lita på mig, designen ska uppdateras till något bättre - lovar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0