Hemma igen

Hejsan! Så var (nästan) denna helg över också.
Jag och min pojkvän har varit uppe i Umeå för att hjälpa till Lollo när hon tävlade, samt hälsat på Maria och Johan.
 
Vi åkte igår vid lunch och kom hem vid 6 tiden ikväll. Lollo hoppade en 1m klass igår och en 110cm klass idag och hon och Stella var helt sjukt duktiga! Var roligt att titta på lite hopptävlingar för omväxlingsskull, men har ju två travdagar nu den här veckan så det väger ju upp varann rätt bra ;)

Red även ut med Maria igår, fick rida Sammy och hon tog en av ridskolehästarna som heter Balans. (?)
Vi red i skogen och hästarna fick jobba på rätt bra, Sammy var ganska spänd när vi red iväg eftersom det var tävling, och ute i skogen var han himlarns pigg och bockade och hade sig så fort vi bara skulle trava. När vi väl galopperade hade jag ingen aning om vilken galopp vi hade för det kändes som vi bara studdsade framåt hela tiden haha, men kul var det!
 
Sedan var vi ut och åt på Allstar igår kväll trots att jag var jättetrött, och sedan ut till Vännäs för att sova. 
Låååång sovmorgon idag, sedan sprang vi på Ica och åt brakfrukost! Gott! 
Tillbaka till Hippo, lite tävlingar och sedan hem!
 
Här får ni lite bilder från helgen:
 
Jag & Sammy - Maria & Balans
 

Stella & Lollo - otroligt nöjda!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: TOPPONNYS

Hej! Vilken fin blogg du har :)

Jag heter Alva Cedermark & driver Topponnys.blogg.se tillsammans med Ninn Blomkvist. Vi skriver om allt från tävlingar, träningar och utrustning till tips, åsikter och ridövningar. Jag tror faktiskt att du skulle gilla bloggen, så du får jättegärna kika in om du har lust.

Du kommer inte ångra dig!

Kramar, TOPPONNYS

2014-09-01 @ 11:01:06
URL: http://topponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0