En lugn lördag

Äntligen helg! Var och släppte ut hästarna imorse och for sedan hem och sov vidare, ska strax nu åka ut och mocka och kvällsfodra, men känns skönt att kunna ta det lugnt på helgerna nu, försöker lägga upp mina dagar lite mer som ett vanligt jobb nu, då hästarna ska gå mån-fre och jag ska kunna vara "ledig" på helgerna (mockar och fixar stallet som vanligt ändå), den enda som skiljer sig är Fiona som går varannan dag, så hon ska jag motionera imorgon, samt kanske nån till när man ändå är igång.
 
Så mycket mer än det har inte hänt idag utan jag lämnar er med denna uppdatering.
 

Såhär känner jag mig idag! Här är våran söta katt Tyra
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0