Vitskit

Uuuuusch, buuu ingen snö nu!!
Som jag skrivit tidigare har ingen av mina hästar vinterpjuks än, utan det är inte tänkt att dom ska få det förrän nästa torsdag, då det är bokad tid. Självklart ska då den äckliga snön komma nu ikväll precis efter jag har kört Manfred, så som det ser ut nu så måste hästarna stå inne imorgon... Snön ska ju tina bort på lördag, men hoppas att lite smälter bort imorgon... Annars vet jag inte riktigt vad jag ska köra.. Hitta en hovslagare nu som inte har fullt upp känns lite tufft.

Men om vi ska prata om något positivt så var Manfred kanonfin i dagens intervaller!
Han har ju haft ett uppehåll från lite tuffare träning eftersom han har varit i växtperiod, men nu är han på G igen och kändes smällfin dom två sista!
 
Lennart skulle också egentligen ha gått idag, men han hade lyckats få sin sko att gå av och trampat in tåkappan, dock inget allvarligt, utan drog bara bort den så får han vara utan i väntan på en ny!
 
Lata Manfred innan körning
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0