Spöken i skogen

I söndags var jag och Sammy ute i skogen och busade då det för första gången var lite varmare så att det inte var stenhårt i backen.
Då det jag endast har skrittat när vi har varit ute senaste tiden var Sammy lite extra glad i hågen.
Så fort jag tog tyglarna pep han och blev tvungen att kasta med huvudet och studsa fram.
Både han och jag blev verkligen som små barn taggade till tusen :)
 
Myror i brallan Sammy tyckte dock att det var lite extra spännande då det var vita spöken i skogen som låg på marken lite här och var. Alltid lika bra balansträning när man är ute med denna grabb.
 
Hoppas på snö snart för då är det i alla fall vitt överallt och mjukt och härligt att  rida.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0