Om mina hästar hade haft en låt

Jag tänkte att det här kan vara ett sätt för er att lära känna mina hästar lite bättre och förstå deras personligheter. Tyckte även det kunde vara roligt med ett lite annorluna inlägg!

Så låt oss börja, om Bosse hade haft en egen låt, då hade det varit den här:

 

Foto: Pernilla Larsson
 
Conrads låt: 
 
 
 
Lennarts låt:
 
 
Manfreds låt:
 
 
 
 
 
Fiona kan jag tyvärr säga att jag inte känner tillräckligt väl för att kunna välja en låt till. 
Får klura på den!
 
Vilken låt hade eran häst haft? Länka!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla Larsson

HAHAHAHAHAHAHA! Så jäkla roligt :D

2013-11-18 @ 20:03:57
URL: http://pernillalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0