Nu är veckan slut

Ligger nu i soffan och tror att det blir en tidig kväll då jag känner mig rätt slut.
Är svårt att ta det lugnt ibland då man är rätt van att hålla ett högt tempo men just nu känns det som min kropp inte riktigt hänger med mig.
Har ridit otroligt mång och fina hästar under veckan och mina elever har verkligen förgyllt tillvaron, en extra guldstjärna fick alla hästar och elever under lördagen då det hoppade som aldrig förr.
 
Efter mina lektioner igår åkte vi ned till Ö-vik och hälsade på lite släkt. Idag har jag hängt med syrran i hennes stall och ridit små brunbjörnar och en stor isbjörn
 
Bild från 2011 då isbjörnen bodde här uppe i Vännäs ett tag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0