Lite allmänt

Usch vad jobbigt det är just nu med alla utrustning, om man får säga så.
Har två hoppsadlar att sälja, ett ev. två träns och lite annat krimskrams som jag skulle vilja bli av med...
Får försöka ta tag i allt imorgon med att fota osv så att det kommer ut till försäljning på riktigt. 
Lovar även att det kommer ut här!
 
I övrigt har jag typ 100 bloggidéer men är ju latare än latast. Känns typ "töntigt" att blogga nu för tiden, okej kanske konstigt uttryck, men när man började blogga och var det ju ascoolt, och nu känns det bara konstigt att sitta och ordbajsa lite som ni där ute sedan kan läsa och absolut lägga ner 0 energi på. 

Förstå mig rätt, halva mig tycker att det är kul, det är kul att gå tillbaka och läsa, men andra halvan tycker bara att det känns meninglöst, och när jag då får idéer känns det bara jobbigt att genomför.

Aja, får se hur det blir med allt det där.

Nu ska jag sova, godnaaaatt! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejhej! Hittade in här genom Lamias.. Fin design ni har!
Ska du fortfarande sälja sadlarna eller är de redan sålda kanske? Du får gärna berätta storlek o så, eller om du har annons på dom gärna länka hos mig!
Är på jakt efter ny sadel nämligen!

2013-12-03 @ 19:05:24
URL: http://mliandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0