Jädrans skit!

Red för Kerstin på torsdagen vilket var otroligt nyttigt och roligt att komma igång med lite träning igen.
Har känt mig så otroligt ur form i ridningen senaste tiden så nu hade jag tänkt att dra på jobbarhandskarna och inte ligga på latsidan med ridningen. 
Sammy verkar dock ha andra planer då han igår när jag tog in honom från hagen var lite känningar i senfästet. Satte då på honom en zinklinda över natten men när jag kom imorse så var han enormt svullen.
Nu är det bara vila som gäller och håller bara tummarna för att det inte är en senskada. Måste vänta tills svullnaden har gått ned tills det går att göra ultraljud.
 
Jobbigt nu när det är hårt och gropigt i hagarna och man har en alldeles för busig pålle. Sammy förra året i Vännäs.
 
 
Håll tummarna för oss!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0