Träningsvärk

Det har jag idag i massor och jag undrar hur det kommer att kännas imorgon?
 
Igår storstädade vi hela lägenheten, gick igenom garderober, skåp och förråd.
 
Sammy fick hoppa igår och var SÅ HIMLA FIN!
Hoppade lite studs och en serie som stod framme på stora hoppbanan och allt flöt på så himla fint.
På kvällen var jag och Johan ute och sprang ca 6km och idag så är mina ben som stockar för att vi sprang en liten bit på asfalt.
 
För att sedan bräda på min träningsverk har jag idag ridit fem hästar, tre ponnyer och två unghästar.
Kom fram till att ponnyer ger mest träningsvärk då man måste sitta med så korta läder.
 
Hoppas att man känner sig någorlunda pigg imorgon då det förhoppningsvis blir lite hårdkörning igen.
 
Vilken tur att det inte är så här små ponnyer jag rider nu för tiden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0