Tisdag

Dagen har varit riktig bra med massor av sol.

 

Red Sammy för Kerstin idag som kändes riktigt fin och övergångarna börjar sitta allt bättre. Får fortsätta jobba med den förvända galoppen men fick inte ett enda byte eller avbrott idag så det går sakta men säkert framåt.

 

Har hunnit massor under dagen och avslutade med att rida Sune som var bättre än på länge. Ska prova byta nosgrimma under veckan för att se om det gör någon skillnad.

 

Söta Sune som alltid har sår överallt.

 

Imorgon planerar jag att rida båda ute i skogen så jag hoppas jag får någon till sällskap då det alltid är mycket roligare.

 

Sist jag hade Jenny och Jenz med som sällskap passade på att göra en vätskekontroll längs vägen.
 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jenny Nyström

söta Jenz!

2013-05-25 @ 07:54:30
URL: http://jennynystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0