Tillbaka hem

Alltid svårt att veta vad man kallar hem eller inte.
Idag åkte vi i alla fall hem till Ö-vik för att fixa bilen och för att hjälpa Malin med hästarna.
 
Kändes konstigt att inte åka ut till Sammy men han blev väl omhändertagen ändå och har fått busa ute i skogen.
Själv så skulle jag trimma Bosse men då jag glömde mina ridkläder blev det barbackatur i shorts med lite dressyrande i skogen istället.
Han var riktigt fin även om det inte blev så seriöst då jag skrattade mest när jag skulle galoppera. Har nu fina ridsår då han inte har den minsta manke och då red jag ändå bara en liten stund.
 
 
Fina Bosse!
 
 

Kommentarer
Postat av: Equestriians

Super fin blogg! Kolla gärna våran blogg! Va med på våran tävling om att vinna ett jätte snygg dressyrschabrak i storlek full från HV polo!

http://equestriians.horseworld.se/tavling-kolla-hit/

Kram / Julia, Tilda och Alva

2013-05-27 @ 22:01:44
URL: http://equestriians.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0