Hej hopp

Ett litet och kort blogginlägg från mig, jag lever men jobbar så det sjunger om det, nästan 12h varje dag, och dessutom en flytt på det gör det omöjligt att ha tid till något annat...

Bosse är i jättefin form just nu, startade på hemma dressyren och slutade 3:a i LA:n på 66,29%, vilket även var nytt personbästa i den klassen för oss, hur skoj som helst!
 
Dom andra hästarna är under igång sättning efter diverse skador, men just nu är det helt skadefritt i stallet, peppar peppar!
 
Bosse och jag åker ner till Kramfors och gör debut i hoppning för säsongen, 0.95+1,00m står på schemat, men efter dagen träning lutar det mer mot 110cm hållet!
Vi får se helt enkelt!
 
Nu ska jag krypa till kojs, slänger en film på LA:3an från tävlingen. Vi gjorde även debut i MVC:1 på 56,38% inte jättenöjd med den ritten, men kul var det och det är bara att träna vidare :)
 
 
/Malin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0