Man ska visst inte ta det lugnt för då blir man en zombie!

 

Det blev i alla fall jag efter att haft en lugn söndag och en lugn förmiddag på måndagen.

Vi lunch hade jag äntligen fått upp ångan igen och hade en privatlektion och hann rida treårige Harry innan jag började jobba.

Harry var på hugget idag och det kom lite bock och bus men har blivit otroligt fin ändå, idag kunde han till och med springa i form några varv. Energin dog dock ut snabbare än vanligt men det var helt försåtligt.

 

På jobbet så hade jag intag av hästar, planering av lektioner och red även lille Sune innan jag började lektionerna.

Han var så otroligt pigg idag och ville gå som en turbo hela tiden. Vi jobbade även med lite bommar idag och höll bland annat på att göra en störtdykning mitt bland dem när han glömde att lyfta på benen. Det är inte lätt att vara liten ibland.

 

Hade duktiga elever under kvällen och avslutade min måndag med att släppa Sammy i ridhuset där han fick busa av sig lite.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0