Bosse uppdatering

Sjävklart får lilla Bosse ett eget inlägg :)

Den farbrorn var som sagt med ner till Kramfors, red först en 0.95cm där vi slutade på en andra plats, trots att jag inte ens satsade haha, en fin skolrunda, och men han var väldigt loj inne på framhoppningen.

Blev en efteranmälan till 110cm och jag var så pissigt nervös, då det var ganska maxad och bl.a en trippel som sista hinder i grunden (alla som känner mig vet att jag hatar tripplar) jag tänkte inte ens gå omhoppningen när jag gick banan, men gjorde det iaf, och tur var väl det när vi var nolla i grunden och hade bara ett ynka pet i omhoppningen, som lika gärna kunde varit en nolla. Han blev lite flack på ett räcke som hade lite mörka färger, men en jättefin runda när jag väl började rida ;)

Kom lite dåligt in på första och andra hindret men släppte sedan handbromsen och började galoppera och då gick allt som en dans :)
Dom första tre hindrerna var ur vänster varv vilket är vårat sämre, så nu under veckan har jag nästan bara hoppat ur vänster haha, han var iaf kanonfin i måndags då jag och Rebecka var och hoppade, så på söndag är det hemmatävling som gäller, blir 1m och 110cm om allt går enlingt planerna :)
 

I torsdags lattjade vi lite bommar, och sedan parkerade jag Bosse vid gräset medans jag plockade bort.


Finast killen! ♥
Enda bilden från Kramfors, trist!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: L a m i a s . s e

Sv: Men taack! Vi ses i helgen :D

2013-06-15 @ 01:16:48
URL: http://lamias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0