Vara glad över att må dåligt

Det är säkerligen många som vet men för er som inte har hängt med så har jag nu alltså en liten bulle i ugnen ;)
 
 
 
Har under semestern mått totalt skit och har kräkts 3-4ggr per dag vilket gör att man inte har så mycket energi kvar, har nu börjat jobba igen och jag måste erkänna att det tar mer på krafterna än jag skulle vilja.
Tur att det bara är en övergående fas och just nu längtar jag bara efter att få må bra igen.
 
Sammy har vilat sig i form i sommar och är rätt fin just nu. Vi ska starta nästa helg och jag hade väll hoppats på att vara bättre förberedd än vad vi är men det går som det går...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Aah, vad kul! Grattis! :)

2013-08-07 @ 10:35:47
URL: http://kyssmig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0