Toppar och dalar

Hopptränade för Kerstin idag och kunde inte riktigt få till min ridning.
Har varit allmänt trött och lite hängig senaste dagarna och kände att jag hade inte orken till att kunna rida ordentligt.
Hästen var super som vanligt men vete tusan vad ryttaren höll på med, hoppade en bana på ca 1m och ibland blev det bra och ibland blev det mindre bra.
Efter passet var jag helt färdig och hade knappt energin att kunna borsta av hästen, måste lära mig att ta med någon energikaka eller frukt så man kan hålla energin uppe när man mår så här.
Ska nu försöka focusera på vad som blev bra på slutet.  Imorgon ska vi göra ett hästbyte så att Kerstin rida honom vilket känns himla roligt.
 
Sammy i Vännäs förra året.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0