Så var denna dag över

Ja nu är det snart dags att krypa i säng och säga att den här dagen är över.
Jag blev sjuk redan i fredags, men igår blev det mycket värre och jag kände mig febrig och hängig så var faktiskt ledig fram till klockan fyra idag, då åkte jag ut till stallet och mockade och gjorde iordning, samt att Bosse blev skodd, så imorgon ska jag longera honom på morgonen och är han fräsch så ska jag rida på kvällen, hoppas på det! :)


Annars som hänt idag är väl att Maria och Sammy har anlänt till Solänget, dom ska som sagt stanna i en vecka, men Sammy ska ha lite vila nu från början, vilket inte är mig emot, utan då får hon hjälpa mig med mina hästar istället. :)

Imorgon ska Martin köra snabbjobb med både Conrad och Manfred och jag ska köra Lennart i skogen, förhoppningsvis med sällskap av Rebecka och Faksen.
Hoppas som sagt att Bosse är fräsch så ska jag rida en sväng med Annie!
 
Vi hörs mer imorgon!
 

Lennart (övre)
Faksen (undre)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0