Nu regnar det

Är nu tillbaka i Vännäs igen efter en vecka i Ö-vik.
Var inte ens ledig en vecka innan jag hann bli sjuk, som tur var så har jag ju min underbara syster som har hjälpt mig med Sammy nu när jag var dålig.
Mår fortfarande inte helt 100 men det är lite bättre i alla fall.
 
Det har varit fantastiskt roligt att hälsa på alla hemma men det är otroligt skönt att få vara hemma och sova i sin egen säng.
 
Sammy är verkligen helt underbar att ha med sig överallt och sköter sig super. Han står nu hos Kerstin i degernäs resten av sommaren och jag hoppas att jag är lite piggare imorgon så jag kan trimma lite.
 
Det var himla roligt att få sitta på min vita springare också!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0