Mysig barbackaritt

Igår så hade min lilla pålle passat på att busat för mycket i hagen igen och hade ett litet skrapsår på benet så det blev en mysig skrittrunda igen.
 
Passade på att rida barbacka då det är så underbart mysigt. Förut brukade jag ofta rida barbacka men Sammy är inte så jätteförtjust i det eller har lite svårt för det när jag ska hoppa upp då han gärna blir spänd och studsar iväg.
 
Igår när jag skulle sitta upp skötte han sig dock perfekt när jag skulle sitta upp och skötte sig även super under turen.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fodret köpte jag via Falsterbo Specialfoder. Återförsäljare finns på Dynavenas hemsida. :)

2013-07-22 @ 23:09:11
URL: http://jeeanette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0