Komma i form

Det gäller både för mig och Sammy men framför allt mig!
Kan inte fatta hur mycket man kan gå upp bara för att man inte ränner runt och rider 2-3 hästar om dagen.
Mammas matlagning hjälper inte när man ska försöka hålla sig i trim så denna vecka är det verkligen skärpning på den fronten.
 
Var ute på förmiddagen och red Sammy på plan, han kändes rätt fin men jag har lite problem med att få till skolorna då han lätt blir lite rak i kroppen och böjd i halsen och när jag väl lyckas få till böningen i bålen lägger han i handbromsen lite eller blir lite stretig i munnen.
Jobbade annars mycket med övergångar och kunna variera formen under hela passet.
Både jag och Sammy var rätt nöjd efteråt.
 
Sammy när han stod i Vännäs
 
Väl hemma har vi städat, lagat mat och varit ute på en långpromenad.
Har knappt hunnit varit hemma ens en dag och jag håller redan på att klättra på väggarna.
Aja får hitta på små projekt som jag kan underhålla mig med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0