Har fått jobba

Idag så bytte som sagt jag och Kerstin hästar och först satt jag och tittade när Kerstin trimmade Sammy.
Fick i alla fall tummen upp då hon tyckte att han har blivit mycket starkare. Fick dock bakläxa att jobba vidare med att få in högerbogen lite bättre.
Alltid lika roligt att titta på när någon annan rider och jag slås verkligen av vilken otroligt fin häst jag har.
 
Efter var det min tur att rida på Ralf som han kallas. En ny bekantskap och är en väldigt rolig häst att rida även om det inte var lätt.
Han är en stor skimmel som faktiskt påminde mycket om Bosse
Det var rätt spänd och lite tittig när jag började och jag fick jobba rätt hårt för att lyckas hitta alla knappar och få alla delarna på plats men efter ca 40min in i passet så släppte det.
Alltid lika roligt att testa nya hästar även om jag var rätt slut efter passet :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0