Gårdagen

Igår så hoppade jag lite men min fina pålle.
 
Min häst är verkligen helt otrolig och jag känner mig alltid så trygg på hans rygg för han ställer alltid upp till 110%.
Hittade en bra känsla ibland men har så svårt att hitta rätt distanser.
Bad Sandra om hjälp med att hon kunde hoppa honom någon dag dels för att ge honom bra självförtroende och göra det lätt för honom för en gång skull men också för att det ibland kan vara lättare att se hur jag ska rida när jag står på marken och tittar på någon annan.
Har också bett att jag ska få hoppa för Kerstin under veckan så jag kommer igång och rider som jag ska.
 
Imorgon ska Sandra hoppa min underbara pålle!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0