Tillbaka till vardagen

Ja alla klagar idag på att det är måndag och tillbaka till arbetet. Inte jag. Det är skönt med lite struktur i livet igen, även fast jag jobbat över jul också så har det varit på halvfart.
Nu är det helfart som gäller igen, även om det är skönt att sova länge på morgonen, så har jag en bättre känsla när jag varit vaken sen klockan 7, trots att jag är världens mest morgontrötta människa...

Idag har än så länge bara Lennart blivit körd, sedan så ska jag snart ta över Bosse till ridskolan och rida lite dressyr eftersom det var ett tag sedan nu.
Sedan är det bara Allsvakker som ska rida lite.

Igår var det första gången han travade och det gjorde han väldigt bra!

Bosse ska klippas idag också, helst även Lennart, men det tror jag är omöjligt....

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0