Saker som hänt sen sist

Ja, och plötsligt så försvann allt det där löftet om att jag skulle blogga mer...

Det som hänt sedan sist.
 
Torsdag 17/1
- Lollo kom till stallet och vi tog Sammy och Bosse till ridhuset och hoppade lite. Det blev bara småhinder men en massa språng och vi jobbade med volter och S-båge. Hästarna var jättefina!

Fredag 18/1
- Maria kom hem från utlandet på torsdagen, så under dagen red vi ut på Bosse och Sammy, trots -25minus så var det mysigt!

- Jag och min pojkvän flög ner till Göteborg.

Lördag 19/1
-Såg P3-guldgalan live i Scandinavium, det var huuuur roligt som helst! Massa bra artister, roliga skämt och helt enkelt bara perfekt!
 
Söndag 20/1
- Vi missade flyget hem, och fick ta tåget istället. Kom hem klockan 8 på kvällen istället för 12 på dagen som vi skulle gjort.
 
Måndag 21/1
- Tillbaka till arbetet, både Conrad och Bosse gick Häggesrundan, Conrad drog dock rockarden, det gjorde inte Bosse. 
Allsvakker provade jag ta till rakbanan för första gången, han skötte sig super och vi provade på att galoppera, och han tog båda galopperna!
 
Tisdag 22/1
- Bosse gick ett dressyrpass i ridhuset och var kanonfin när jag väl orkade rida honom hela vägen. Känner att jag tappade mycket muskler nu på slutet, så dags att börja ta tag i sig själv igen.

Onsdags 23/1
- Både Conrad och Lennart körde jag intervaller med, dom båda var riktigt fina! Allsvakker var på rakbanan igen och vi övade lite mer galopp, vilket han tyckte var superskoj så han provade på att sparka bakut lite.
Bosse gick en kort uteritt där han var väldigt fin!
 
Kort och gott så är det vad som hänt den senaste veckan. 
Det kommer snart ett inlägg om dagens hopp-pass!

Här kommer lite bilder från min instagram:
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0