Magganträning - Bosse

På fredagen var det Bosses tur och jag mådde bättre, vilket var tur för det var en ganska pigg häst.

Vi jobbade med en serie med travbom in, studs, ett galoppsprång, räcke, ett galoppsprång oxer.
En annan serie med Studs, ett galoppsprång, oxer, samt lite böjda spår.

Det var helt enkelt mycket mjölksyreträning så det gällde att få dom engagerade. Bosse blev jättefin när jag taggade upp honom lite, gäller att ha honom framme för skänkeln annars vill jag lätt sitta och broma istället, vilket inte blir en bra kombination.

Gick iaf därifrån glad och nöjd efter två bra träningsdagar och två fina hästar, så nu känner jag mig lite mer insiprerad igen! :)
 

Foto: Pernilla Larsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0