Fredag 11/1

Idag försökte jag vända på smeten och börja med att motionera alla hästar först och sen göra stallet, men det tog lika lång tid iaf...

Började iaf dagen med en uteritt på Bosse, han kändes pigg och fin, fick prova ett bett från Rebecka, som jag ska prova hoppa på också, då han kändes bra på det ute.
Direkt efter Bosse så blev det en tur på Conrad, som fick gå samma runda.

Därefter Lennart som också fick en motionstur i skogen, han var dock väldigt pigg så fick skälla lite på honom innan han lugnade ner sig.

På eftermiddagen tog jag och Rebecka oss en tur med Sammy och Akillez, vilket inte var en bra idé då det var två räddharar vi tog ut i skogen. Två varv runt travstigen fick räcka, och jag tror vi skrittade och pratade mess då hästarna bara flög runt så fort vi travade eller galopperade...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0