Året 2012

Eftersom alla gör en årsreume ville jag också göra en!

Januari:

Hände inte ett skit.. Jag bodde i Umeå och pluggade, hälsade på Bosse i Vännäs så ofta jag kunde.
 
 
Februari:

Tog ett stort beslut om att hoppa av skolan och flytta hem till Övik. Är dock så himla glad över det beslutet!
Britta var upp och fotade mig, Maria och Bosse i Vännäs.
Jag provjobbade på ett stall i Strängnäs, men valde att tacka nej till jobbet.
 

Mars:

Bosse flyttade ner till mig i Övik och jag började jobba med travhästarna, likamed att vi hämtade hem lilla Lennart!
Pernilla fotade mig och Maria med Bosse och Divan!
 
 
April:

Lilla Lennart klarade sin premie! 
 
 
Maj:
 
Var upp till Umeå på brännbollsyran, bodde hos Zandra och hade det mys. 
Tog över Conrad i träning!
Var upp och hälsade på Maria och Sammy i Vännäs.
 
Juni:

Tävlade i Kramfors, 0:ade 90cm, 4fel i lagtävlingen och 4:e placerad på söndagen i 100cm.
Hade världens bästa midsommar!
Conrad kom tvåa i Lycksele
 
 
Juli:
 
Hade sjukt trevliga dagar på Sundsvalls gatufest och på Storsjöyran i Östersund.
Min kära syster gifte sig och jag var brudtärna!
 
 
Augusti:
 
Bosse drog vagn för första gången!
Deltog i Jubileumsritten.
Tävlade på hästivalen, lite stople ut placeringsmässigt men några fina 0:or.
 
 
September:
 
Lennart klarade kvalet!
Både Britta och Pernilla fotade mig och Bosse, har så mycket fina bilder från det här året!
 

 
Oktober:

Conrad tog sin första seger i Skellefteå och jag var så glad att jag grinade!
Åkte och hälsade på Lollo i Strömsholm!
Väldigt dött på bloggen...
November:
 
Jag blev kär... och bloggade en gång under hela månaden haha
 
December:

Ja det var ju månaden som gått, och där har ni nog lite koll. 
Allsvakker hamnade i stallet för inridning, annars är det lika lugnt som vanligt.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0