Är åter tillbaka i vardagen

Nu är jag i verkligheten igen.

Kan inte fatta att jag förra veckan var i 25graders värme och idag är tillbaka i 19minus.

Eller ja i Vännäs i alla fall för det är en kallhåla i jämförelse med Umeå.

 

Idag har jag haft fullt upp från morgon till kväll och då jag är lite smått febrig känner jag mig helt tom i skallen.

Tycker att jag inte hann med något alls under dagen och ändå så gick den så snabbt förbi.

 

Sammy fick vila idag då han gick en liten banträning igår plus att jag inte kände mig helt 100.

 

Det kommer förhoppningsvis lite mer uppdateringar imorgon för nu måste jag verkligen sova!

 

Vi hittade en ny kompis på semestern

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0