Mycket som känns lite

Blir ett väldigt snabbt inlägg då jag är rätt rejält trött.

 

Gårdagen bestod av:

  • Båda bilarna strulade som bara den. Suck!

  • Red Rockabilly (ny häst jag har börjat rida en gång i veckan) som gick riktigt bra.

  • Red Sune, som bara blir bättre och bättre även om styrningen inte är helt 100%

  • Har planerat och haft 7 lektioner

  • Tömkörde Sammy, som var superfin!

 

Dagen har bestått av:

  • Tömkörde Sune, som fick guldstjärna för att han var otroligt bra idag.

  • Hoppade Sammy för Kerstin, hästen var duktig men piloten hade nog inte alla hästar hemma!

  • Varit på stan och köpt present till min syster som fyller år nästa vecka.

  • Suttit i möte och planerat lektioner

  • Haft 4 lektioner

 

Dagarna rusar förbi och man jobbar i 180 knyck och känner i alla fall när jag nu sitter här och skriver ned allt som att jag knappt har gjort något alls i alla fall.

 

Sune får dagen bild då han var så himla duktig idag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0