Imorgon är en ny dag!

Idag har varit en riktigt tuff dag.

Kände mig otroligt trött och sliten och fick då otrevligt bemötande som jag tyvärr tog åt mig av.

Ser mig själv som en person som är positiv, ödmjuk mot min omgivning, vill lära mig mer och utveckla min kompetens inom mitt yrke.

Att få känna sig nedtryckt till skoskaften hör dock inte till min vardag  och även om jag brukar kunna borsta bort negativa kommentarer så tog faktiskt detta lite hårt även om jag inte ville erkänna det.

Det är dock bara att bryta ihop och komma igen!

Jag måste lita på att jag hela tiden utvecklas och kan växa både av det bra och det dåliga inte bara som hästmänniska utan även som person.

Önskar dock att jag hade mer skinn på näsan och faktiskt kunde säga ifrån ibland och inte bara stå och le vackert när folk ger tokiga kommentarer.

 

Tack och lov vägde hästarna och mina elever, kollegor och min underbara Johan upp till att dagen ändå var super och det är det jag får leva på.

 

Imorgon är en ny dag!

 

En bild på min underbara häst som försökte lätta upp stämningen när man känner sig nere!

 


Kommentarer
Postat av: Malin Österlund

Visst är det märkligt att en elak kommentar, eller ett påhopp kan knäcka en helt trots att den är en droppe i havet bland alla positiva kommentarer och möten. Du ska veta att du är nått av det bästa som hänt min ridutveckling och du är en superviktig positiv kraft på URF så bryt ihop en kort stund och gå sen vidare med rak rygg!

2013-03-01 @ 09:16:55
Postat av: emily

Tycker verkligen att du ska reklamera tjänsten, som vi pratade om lite kort på Hippo. Säg till om du vill ha hjälp med vad som gäller enligt lag så kan jag leta upp det.

2013-03-05 @ 09:20:08
URL: http://livetmedella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0