En veckouppdatering

Ja det blev trögt med bloggandet sen förra veckan. 
Helgen gick väldigt fort över, och Bosse vilade båda dagarna, sedan i måndags kom Lollo ut och då rullade veckan igång igen. 

Först körde vi Lennart och Conrad en sväng i skogen och därefter red vi ut med Bosse och Bullen. 
Första gången Bullen gick ut i skogen och han skötte sig ypperligt och gillade att springa först och tittade inte på något, otroligt roligt!
Bosse var däremot inte så snäll mot Lollo, utan taggad till tårna, haha dock skrattade vi båda nog mest åt det.
 
På tisdagen tog jag den vita pållen till ridhuset och red ett hårdare dressyrpass och han var så himla fin!
Ville aldrig sluta rida! Tränade öppna i alla gångarter, lite övergångar, samt skänkelvikning. Han var bara så härlig och framåt och fin i handen, så ska försöka ta med mig det här passet till på söndag då vi ska dressyrtävla!
 
Igår onsdag så skulle det bli snabbjobb för både Conrad och Lennart, dock ställde vädret och snön till det, men det blev ett lättare banjobb för dom båda, och dom var riktigt fina. Vi hade upp en annan kusk (som snart kommer flytta helt till Solänget) som körde dom, och båda fick beröm, vilket var roligt att höra!
 
Senare på eftermiddagen var det tänkt att jag skulle rida både Bosse och Bullen, tyvärr blev jag överrumplad av magsjuka, så hela gårkvällen och natten blev drabbad.

Idag har jag dock mått bättre, men varit hemma hela dagen och inte ens varit utan för dörren. 
Imorgon ska jag dock tillbaka till verkligheten, så lika bra att få lite sömn!
 
Bilder från veckan:
 

Jag och min fina vän Emma 


Söndagsfrukost...


Bosse klev på mig förra fredagen, detta var min fot i tisdags...



Och ungefär såhär har min senaste dag sett ut
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0