Hos barnmorskan

Idag hade vi vårat första besök hos barnmorskan och nu börjar det kännas att det är lite mer på allvar.
Hon var i alla fall väldigt trevlig och vi tog lite allmänna prov där jag bland annat fick veta att jag hade en alldeles för låg järnnivå vilket kan förklara varför jag har känt mig så otroligt trött.
Fick lite tipps på tabletter och att jag bör äta mat med mycket järn i.
Annars så såg allt bra ut och vi fick tid för ultraljud och en massa annan information med oss hem.
 
Beräknade dagen är nu i alla fall 24 februari
 
Det betyder att "pricken" som min kollega så fin kallar den alltså är 6cm lång nu, både gäspar och kan snurra runt där inne
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0