Dagens ridning

Idag så hade nog Sune lite träningsvärk från gårdagen då han var på så otroligt dåligt humör idag. Sprang mest och kastade med stretade och drog på bettet och ville mest bara fatta fel galopp. Vi gjorde också ett helt klockrent byte även om mitt försök var att kunna galoppera rakt fram.
 
 
Även om Sune var på dåligt humör så var Sammy på riktigt bra humör och var riktigt fin idag.
Det var roligt att jag faktiskt fick just den komplimangen också när jag red så känslan måste överensstämt med hur det såg ut.
Känner att man är alldeles för dålig på att ge varandra komplimanger vilket jag ska tänka på att förbättra.
Det gjorde min dag i alla fall
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0