Avundsjuk

Måste säga att jag är lite avundsjuk på alla som har varit ute och tävlat i helgen.

Själv så försöker jag spara alla mina pengar till betalningen av min bil som är på verkstaden, pengar till två sadlar och försöka lägga undan för handpenning inför lägenhet.

 

Är också i stadiet i ridningen där vi försöker ta oss över en tröskel. Bjudningen har blivit mycket bättre men då det blir jobbigt så blir det antingen avbrott eller hopp och studs.

Tror att jag kommer att ha en mer ridbar häst på tävlingsbanan bara jag kan ta mig över detta.

 

Istället för att tävla så har jag i alla fall försökt följa alla klubbmedlemar via equipe.

 

 
Sammy förra året på Vännäs dressyren.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0