Tretton timmar senare

Härligt lång dag idag som började klockan 8 ute på stallet efter lite stul med bilarna.
Ut med Bosse och Lennart, skyndade mig och gjorde stallet och sedan var det bara att börja fixa Conrad inför Umeå.

Ungefär vid halv 11 rullade vi iväg, och var tillbaka ungefär vid halv 6.
Finaste Conrad gjorde ett kanonlopp och jag trodde faktiskt han skulle gå hela vägen, men dog av på upploppet och slutade 4:a. Inte fy skam det heller, nu tränar vi bara vidare! :)

Väl tillbaka i stallet blev Lennart körd drygt 1h ute i skogen, och sedan slog vädret om och blev värdelöst. Dock kunde jag inte låta Bosse stå en dag till (vilade fredag, jag stukade foten så han fick även vila lördag, och skrittade ut i 2h igår) så ut i skitvädret. Bosse tyckte INTE om min idé, utan sprang mer på tvären än rakt fram och ville knappt gå framåt. 20min senare var vi tillbak i stallet, dyngsura... Ännu surare blev jag när det typ 30min senare hade lugnat ner sig utanför, och nästan varken regn eller vind syntes till... Men men, fick ju komma hem lite tidigare än om jag hade väntat iaf. Strax efter 9 rullade bilen från stallet. 
 
Nu tänker jag sova, för det förtjänar jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0