Liten film från hästivalen

Insåg nu när jag gick igenom datorn lite att jag faktiskt har en film från hästivalen, dock filmat med min iphone av snälla Ina. 
Vet inte hur mycket ni kan se dock.

Det här är andra klassen på lördagen, en 110cm. Han var väldigt taggad den här klassen, och lägger sig på lite i handen som det syns, men han får hellre vara så än backande. Lite synd blir att han tränger mot skänkeln vilket gör att vi får tajt på 7galoppsprång och river, samma sak tillbaka på barbapappa-hindret, men där hinner han in med hovarna.
Var mycket nöjd med den här runden iaf, då som sagt känslan är det enda jag bryr mig om. :)

Hoppas på att Annie kan lägga upp dom filmerna hon har på oss också ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0