Fredag

Det har nästan varit en bra vecka.
I tisdags städade jag hela stallet, blev dock inte klar med allt utan det var först igår som jag tog tag i fikarummet som var det sista jag skulle städa. Bra har det blivit iaf.

Igår var det kvällstrav här och Lennart gick ett snabbjobb innan, han skötte sig himla bra, så nu hoppas vi på kval!

Conrad är på strålande humör och blev longerade igår, annars har han tagit det lugnt sedan starten, men ska köra honom en sväng idag.

Om vi sedan ska komma till det tråkiga så är det min jäkla fot som har förhindrat mig att rida ordentligt!
Jag stukade den för exakt en vecka sedan, skrittade på söndagen, red kort på måndagen, men när jag skulle rida dressyr på tisdagen så höll inte fotleden ihop utan jag stukade den IGEN när jag travade och red lätt.
Blev ett kortare pass då jag fick sitta ner hela tiden, på onsdagen red jag ut och galopperade och skrittade bara, igår longerades Bosse och idag ska faktiskt Lisa hoppa honom!
Han har inte fått hoppa sedan Maria var här, så jag tyckte det var dags nu, hade tänkt vara med på söndag på klubbtävlingen, men när jag inte ens kan rida lätt så känns det som att utmana ödet lite... Fotj*vel..

Bosse är på gott humör iaf, och det är huvudsaken!

Nu ska jag ner och fixa stallet!

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0