Den värsta dagen i mitt liv - Bosse bloggar

Hej allehopa, Bosse här... Tänkte passa på att sno datorn lite medans tanten jobbar med annat.
Jag måste bara berätta för er om den hemska dagen jag hade igår!

05:50 - Zzzzzz...?? Vad är detta? Stalldörren öppnas, lampan tänd! Vafan!? Det är ju fortfarande mörkt ute?
Är det en inbrottstjuv?
Någon tittar över boxdörren!
Suuuuuuuuuuck, det är den där dumma tanten... Malin tror jag att hon heter.. Vi har ju hängt ihop ett tag nu, när hon kommer så betyder det antingen mat eller arbete.. Dags att börja dagen helt enkelt... Men jag som sov så skönt...

06.20 - Jaha? Vad är detta, ska jag gå ut FÖRST? Jag som brukar gå ut sist..?
OCH VAD ÄR DET DÄR!?!? Jaha.. det var en häst i en hagen... suck... Men ändå, det är ju ganska ensamt här ute? Hallå? Någon? Vart är den där grisen Lennart? Eller är han en häst? Jag vet inte, tanten brukar kalla honom för lilla grisen... Bäst jag ropar på honom!
Men vad nu? Varför ställer hon honom så långt bort? Nu kan vi ju inte leka över staketet idag! 

06.25 - Jag är fortfarande själv här borta.. Bortglömd och övergiven.. Vet inte riktigt hur jag ska överlev... EN HÄST!
Åh jaha, det var bara Conrad.. Jaja bättre än inget, bäst jag spelar cool och äter mitt hö istället, för jag är inte alls glad över att se honom... Inte alls...
 
08.00 - Hmmm maten börjar ta slut.. Vad ska jag hitta på nu då... Strosa runt lite... Är det lunch snart?

11.00 - Nu måste det vara lunchdags!

12.00 - Nu VET jag att det är dags för lunch!

13.00 - Vart ÄR lunchen!?

13.15 - Dumma tant! Äntligen!! Bäst jag jagar henne lite i hagen så hon fattar att hon är sen och att jag är hungrig!
 
15.00 - Det regnaaaaaaar, uuuuusch.... Ta in mig då!
 
15.05 - Vadfalls? Ska jag komma in SIST!? Först ut, sist in, vad är det för skit? Jaja.. maten är ju god iaf...
*host*skit tant*host*

17.00 - Nu är jag less på att stå inne... Regn är väl mysigt ändå? Jag tror jag har ångrat mig...

20.00 - Blir det aldrig mat på det här stället? Jag svälter ihjäl... Och Lennart driver mig till vaaaaaansinne!
Vad tänkte hon när hon lämnade hans lucka öppen? Jaja.. hon kommer få en trevligt överraskning när hon kommer hit... Och ja, där rök det täcket...

21.30 - ÄNTLIGEN! Den där dumma dumma tanten är äntligen här! Men vadfan..? Har hon en kompis med sig?
Och som dom pratar... Blablabla... Borsta mig nu? Varför då? Jag tänker ändå gnugga in mig i kissfläckar i natt! 
MOAHAHAHA det är vad hon förtjänar!

22.20 - Då var det både rent i boxen, och jag är ren och har fått mat - ÄNTLIGEN! Vad är det här för ställe egentligen, och hur kan den där tanten vara anställd.. Suck, kan inte dom där babbelhönorna bara gåååå...
TACK, släck lampan efter er!
Godnatt!
 
Med gnäggliga hälsningar, yours sincerly, Mighty Bouncer aka. Bosse
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahahaha störd

2012-09-27 @ 22:32:45
Postat av: Rebecka

Hahaha så jävla bra!

2012-09-29 @ 02:30:56
URL: http://wagstroms.blogg.se
Postat av: Annie

HAHAHAHAHA, HUR HAR JAG MISSAT DET HÄR SOM?
HAAHAH :D

2012-11-10 @ 20:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0