Ändrade planer

Dagen blev inte som planerat, alla stallsysslor är gjorda som vanligt och hade sedan tänkt köra Conrad, men när jag kom till hagen var han inte alls sugen på att arbeta, utan gick bara ifrån mig, vilket inte är likt honom.
Han ställde sig längst bort i hagen, kom springande tillbaka och ställde sig en bit ifrån mig. Jag väntade på att han skulle komma, men då vände han på klacken och gick längst bort igen. Satte mig vid vattnet och försökte vänta ut honom, men efter en kvart blev jag less, gick bort och gav honom lite massage och sedan gick jag och tog in Lennart istället, som mer än gärna ville ha min uppmärksamhet.

Imorgon blir det nya tag igen för hästarna, både Bosse och Conrad har som sagt vilodag idag.

/Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0