Älskade hästar

Vilken bra dag det har varit, alla hästar motionerade och stallet var lättgjort idag.

Lennart gick ett jobb på rakbanan, det första lite hårdare jobbet sedan hans "vila". Han blev dock knappt svettig, bara lite under sadeln. Haha, inte lätt att trötta ut den lilla!

Sedan fick Conrad gå ett galoppjobb ute i skogen, vi träffade på 4st rådjur, men han skötte sig hur bra som helst, han tycker det är så roligt att galoppera!

Och lite senare på kvällskvisten så tog jag ut och red ett dressyrpass på Bosse på gräset, och han var så fin! Bara satt och njöt! Red mest bara övergångar, trav-skritt och galopp-skritt, något mer behövdes inte, för han sammarbetade så himla fint idag, satt bara och log!

Ikväll har vi även varit och hämtat hö, jobbigt men nödvändigt. Nu ligger jag i sängen och tittar på P!nk live på min telefon genom iTunes Festival, bästa appen, massa bra artister som man får se live från London hela september (kanske längre?) och man ser det ju bättre än om man hade varit på plats ;)
 


 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha jag och Annie var ute på Häggesrundan när Annie ba TITTA, ÄR DET INTE BOSSES RUMPA SOM RÖR SIG DÄRBORTA PÅ SOLÄNGET!? :D

Svar: Haha, den rumpan tar man inte miste på!
Malin Nordin

2012-09-13 @ 22:29:25
URL: http://lindbergl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0