Snart är det helg!

Har precis kommit hem och hunnit packa upp alla varor vi har varit och handlat.

Det är så härligt att öppna kylskåpet och se det helt fullt!

Nu är det dock lagom tid att man hinner gå och lägga sig innan man ska upp igen.

 

Dagen har spenderas med häst, häst och ännu mer häst :)

Precis som dagarna ska vara. Var ut på promenad med Sammy på morgonen och funderade på allvar om någon hade drogat min häst eller om han blev överraskad för att jag var där så tidigt.

 

På jobbet hann jag rida Zamiro, Sune och hjälpte även Kerstin med att Balanz (presentationer på hästarna kommer senare). Alla skötte sig super men speciellt bebisarna fick guldstjärna då de båda travade längs fyrkanten (eller i alla fall försök till att följa väggen) idag.

Haft massa lektioner, varit på möte och gjorde klart utrustningsskyltar till hästarna som vi kommer att sätta upp. Nu är jag dock så otroligt trött så det är dags att skynda sig till sängs för imorgon är det fredag!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Inte ett ord om att du saknade mig =(

Svar: Det är klart att jag saknar dig Jenny! Allt går så mycket lättare när man är två som kan hjälpas åt och mycket roligare också dessutom. Har nu lyckats fixa klart alla täckes skyltar så vi kommer att ha lagomt mycket att göra i veckan med att sätta upp dem och fylla i :)
Malin Nordin

2012-11-23 @ 09:08:48
URL: http://jennynystrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0